טופס 4 ותעודת גמר

אישור טופס 4 במהירות הגבוה ביותר! ובמחיר הטוב ביותר בשוק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

control-427512_1920
תוכן עניינים

טופס 4 ותעודת גמרסיימתם לבנות את הבית שלכם, אתם כבר רוצים להיכנס להתגורר בו אבל אתם מגלים שהמלאכה טרם הושלמה וכעת נותר לכם לעבור תהליך בירוקרטי מול הרשות המקומית סביב הוצאת טופס 4 ותעודת גמר. אז מה זה טופס 4 ומה זה תעודת גמר? מה הקשר ביניהם ואיך משיגים אותם? את התשובות לשאלות אלו ועוד, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

קודם כל מה זה טופס 4?

טופס 4 הוא מה שנקרא אישור אכלוס, הניתן לבעלי נכס חדש על ידי הרשות המקומית שבתחומה ממוקם הנכס. בתום בניית הנכס, רוצה הרשות המקומית לוודא שהנכס עומד בכל התקנות והתקנים הנדרשים וכי הוא נבנה על פי החוק. במסגרת זו, היא דורשת מבעלי הנכס להציג אישורים לכך שהנכס נבנה על פי תכנית הבנייה שהוגשה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שאין חריגות בנייה מעבר להיתר הבניה שניתן לנכס, שמערכת החשמל נבדקה על ידי חשמלאי מוסמך ונמצאה תקינה ובטוחה לשימוש וכך גם לגבי מערכת הגז, המים ועוד.

רק לאחר קבלת כל האישורים, מאשרת הרשות המקומית את אכלוס המבנה באמצעות מתן טופס 4 חתום.

 

ומה זה תעודת גמר?

תעודת גמר היא תעודה שניתנת לבעלי הנכס לאחר השלמת שלב הגמר של המבנה. בשלב ראשון נבנה שלד המבנה שכולל את יסודות המבנה, הבסיס, קירות הפנים, מעטפת החוץ, התקרות והגג. לאחר מכן מתחיל שלב הגמר שבו "מלבישים" את השלד עם טבע, טיח, חיפוי, ריצוף, כלים סניטריים, דלתות, חלונות וכדומה ובסופו למעשה הבית מוכן לאכלוס. כאשר שלב הגמר מסתיים מקבל בעל הנכס תעודת גמר המעידה על כך שברמה הטכנית, המבנה מוכן לאכלוס.

 

 

ומה הקשר בין טופס 4 ותעודת גמר?

אז פה הדברים מתחילים מעט להסתבך. על פי החוק, לאחר השלמת המבנה ולאחר שהוא מוכן לאכלוס, הדבר הראשון שיש לבצע הוא להוציא את כל האישורים הנדרשים, להגיש אותם לרשות המקומית ולקבל טופס 4. רק לאחר קבלת טופס 4 מתקבלת גם תעודת הגמר. טופס 4 הוא למעשה אישור אכלוס זמני וייתכן שהרשות המקומית תעניק אותו לבעל הנכס אך תדרוש לבצע תיקונים שונים בנכס על מנת לאשר אותו באופן סופי. לאחר ביצוע התיקונים הנדרשים יקבל בעל הנכס גם את תעודת הגמר. רק כשיש בידיו את תעודת הגמר, יכול בעל הנכס לפנות לחברת החשמל ולבקש ממנה לחבר את הנכס לרשת החשמל הארצית.

אם אתם מרגישים שאתם לא יכולים לנהל בעצמכם את כל התהליכים הבירוקרטיים האלה של טופס 4 ותעודת גמר, מומלץ מאוד לפנות לגורם מקצועי שיבצע עבורכם את המלאכה. גורם מקצועי שמכיר את התחום יכול להשלים את המשימה בקלות רבה מאוד ובמהירות רבה מאוד ולהבטיח שהאכלוס שלכם את הנכס החדש שלכם, לא יתעכב מעבר למה שהכרחי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

נשמח ליצור איתך קשר ולסייע

מלא את הטופס הבא ונחזור אליך בהקדם

המרכז לטופס 4
המרכז לטופס 4

אנו מציעים מגוון שירותים בתחום הבירוקרטיה והטיפול מול הרשויות המקומיות בענף הבניה.
לחברתנו +10 שנות ניסיון בתחום קבלת טופס 4, החתמות קבלנים, היתרי שינויים, אישורי מהנדסים ועוד!
אנו עובדים באופן ישיר עם אדריכלים וקבלנים ידועים ומנוסים, ועושים ככל שביכולתנו לעזור ולסייע לכם לקבל אישור טופס 4 לבית פרטי, טופס 4 לבניינים ועוד מגוון סוגי אישורים וטפסים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!