טופס 4 בגני תקווה

אישור טופס 4 במהירות הגבוה ביותר! ובמחיר הטוב ביותר בשוק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים

 

טופס 4 בגני תקווההוצאת טופס 4 נחשבת למטלה מאוד לא אהובה על ידי בעלי נכסים, וזאת מהסיבה הפשוטה שאת המטלה הזאת צריך לבצע אחרי שהבית כבר מוכן לאכלוס ולפני שניתן לאכלס אותו על פי חוק. אתם יכולים להיכנס לבית שלכם כבר מחר, אבל אתם לא יכולים לעשות זאת לפני שאתם משלימים את השלב של טופס 4, ויש בכך בכדי לגרום להמון תסכול. ובכל זאת, לא צריך לעשות מכל זבוב פיל. הוצאת טופס 4 הוא תהליך מאוד פשוט, מסודר ומובנה ואם פועלים על פי ההוראות, אפשר להשלים אותו בתוך זמן קצר מאוד ואפילו תוך כדי שלבי הסיום של תהליך הבנייה. אז מה זה טופס 4? למה חייבים טופס 4 בכדי לאכלס את המבנה? למי פונים לצורך הוצאת הטופס? האם כדאי להיעזר בגורם מקצועי לצורך הוצאת הטופס? מי מסייע בתחום הזה של הוצאת טופס 4 בגני תקווה? על שאלות אלו ועוד תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה זה בכלל טופס 4?

ובכן, בניגוד לשמו, טופס 4 הוא באמת טופס, אלא קובץ של טפסים ואישורים ונכון יותר לקרוא לו תהליך טופס 4 מאשר טופס 4. המדובר באישור אכלוס שאותו נותנת הרשות המקומית לבעלי נכס שממוקם בתחום השיפוט שלה. על פי החוק, לא ניתן לאכלס את הנכס, כלומר להשתמש בו לייעודו (מגורים, מסחר, תעשייה וכדומה) ללא קבלת אישור טופס 4. בכדי לקבל את האישור, צריך בעל הנכס להציג שורה של אישורים המעידים על מצבו של הנכס ובהתאם לכך קובעת הרשות המקומית האם להעניק את האישור אם לאו.

 

טופס 4 בגני תקווה – מהם האישורים שיש להגיש ולמה זה טוב?

כל הרעיון של טופס הוא שהרשות המקומית רוצה לוודא שהנכס עומד בקריטריונים המוגדרים בחוק על מנת להגדיר אותו כנכס הראוי לאכלוס. בהתאם לכך נקבעו שורה של אישורים שיש להציג בכדי לקבל את האישור המיוחל ואלו כוללים אישורים שבאים לענות על האינטרס של הרשות המקומית עצמה ואישורים שבאים לענות על האינטרסים של הציבור ושל בעל הנכס עצמו. כך למשל, כחלק מהתהליך, יהיה עליכם להגיש אישור מהנדס לכך שהמבנה נבנה על פי תכנית הבניה שהוגשה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ושעל בסיסה ניתן היתר בניה למבנה. תצטרכו להציג גם אישור שאין חריגות מהיתר הבניה שניתן לכם. מן הצד השני, ישנם אישורים שקשורים דווקא לאינטרס שלכם כמו למשל אישור חשמלאי מוסמך על תקינות מערכת החשמל ובטיחות השימוש בה, וכך לגבי צנרת המים, מערכת הגז וכן הלאה. את האישורים האלה תוכלו לקבל מאנשי מקצוע, כל אחד בתחומו, שגם מכירים היטב את הנושא של טופס 4 בגני תקווה ויודעים בדיוק מה נדרש מהם לבדוק ולאשר.

 

 

האם בכל זאת ניתן לאכלס את הבית גם ללא אישור?

התשובה לשאלה זאת היא מעט מורכבת. אם אתם ממש רוצים, אתם יכולים לעבור לבית החדש שלכם ולהתגורר בו, אבל א' אתם עושים את זה בניגוד לחוק ועלולות לחול עליכם סנקציות שונות שאתם לא רוצים באמת לחוות. ב' לא תוכלו באמת להתגורר במבנה מכיוון שעד שאין לכם טופס 4, חברת החשמל לא תחבר אתכם לרשת החשמל הארצי וכך גם חברת המים וחברת הגז. זאת אומרת שיהיה עליכם לחיות בבית שלכם בחושך, ללא חשמל, ללא מים, ללא גז וללא תקשורת. במילים אחרות, ברמה הטכנית זה אפשרי אבל בפועל, לא ממש.

 

האם עליכם לשלם ארנונה לפני שקיבלתם טופס 4 בגני תקווה?

עוד לפני שקיבלתם טופס 4 בגני תקווה, ייתכן מאוד שהעירייה כבר תתחיל לשלוח לכם דרישות תשלום ארנונה עבור הבית שלכם. האם זה ייתכן שהרשות המקומית גובה מכם ארנונה לפני שהיא אישרה לכם להתגורר בנכס? ובכן, התשובה היא בהחלט כן וזה גם לגמרי חוקי. הנושא של הוצאת טופס 4 הוא נושא שנמצא לגמרי בשליטה שלכם. ההתנהלות שלכם סביב הנושא היא שתקבע עד כמה תתעכב קבלת אישור האכלוס המיוחל ואם אתם לא רוצים לשלם ארנונה לשווא, כדאי שתפעלו מהר ותסדירו את כל הנושאים הדרושים. בכל מקרה, מבחינת הרשות המקומית, מרגע שהבית ראוי למגורים, חלה עליו חובת תשלום ארנונה וניתן להתחיל לגבות אותה על פי נתוני השטח שנמצאים בידי הרשות המקומית ונובעים מתכנית הבניה שהוגשה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

 

נתקלים בקשיים בהוצאת טופס 4 בגני תקווה?

טופס 4 גני תקווהטופס 4 הוא נושא שסביבו נבנו הררים של סיפורים על אנשים שנכנסו לסכסוכים קשים עם הרשות המקומית שלא הסכימה לאשר להם טופס 4 ונשאלת השאלה האם מדובר בשרירות לב של הרשות המקומית, או בהתנהלות לא נכונה של האזרח עצמו. ובכן, ברובם המכריע של המקרים, כנראה בכולם, מדובר בהתנהלות לקויה של האזרח למעט אולי מקרים נקודתיים שצריכים להיות מטופלים ברמה המשמעתית או הפלילית מצד הרשות המקומית. אבל בפועל, קושי בהוצאת טופס 4 נובע בדרך כלל מליקויים שבהם לא טורח בעל הנכס לטפל מתוך תחושה שהוא לא חייב לעשות כן. כך למשל, הרשות המקומית יכולה למנוע מכם את אישור האכלוס פשוט מכיוון שגרם המדרגות שבניתם בבית אינו בטוח לשימוש מכיוון שהלא התקנתם מעקה בטיחות תקני. מבחינתכם זה יכול להיות מאוד מרגיז, אבל חייבים להודות שיש בכך היגיון.

מהסיבה הזאת, חשוב להדגיש שאת כל הנושא של הוצאת טופס 4 חשוב לנהל בצורה נכונה ולוודא שאתם עושים את הדברים נכון. כך למשל, את התהליך של קבלת אישורים שונים תוכלו להתחיל כבר בשלבים המסיימים של בניית הבית, כך שעם סיום הבנייה יהיה עליכם להשלים רק מעט אישורים ותוכלו כבר להגיש את הבקשה לאישור. כמו כן, את הבנייה אתם רוצים לבצע על פי כללים הנדסיים ואדריכליים תקניים על פי תכנית הבנייה שאושרה לכם ולא לחרוג ממנה, שכן יכולות להיות לכך השלכות גם בשלב הבקשה של טופס 4. כמובן שאתם לא רוצים לבצע חריגות בניה מעבר להיתר הבניה שקיבלתם ובסך הכל אתם רוצים להתנהל בצורה חוקית ובתום לב, מה שיבטיח לכם אישור מהיר של טופס 4 עבור הנכס. התנהלות לא נכונה מצדכם לעומת זאת, יכולה בהחלט להוביל לקשיים, סכסוכים, מריבות ואפילו סכסוכים משפטיים ארוכים שפשוט לא שווים את כל זה.

 

האם אפשר לבצע את התהליך באופן עצמאי?

התשובה היא בהחלט כן. מבחינת החוק אינכם נדרשים לשום נציג חוקי שייצג אתכם מול הרשות המקומית בתהליך של בקשת טופס 4 בגני תקווה ואתם יכולים לנהל את התהליך כולו בעצמכם. יחד עם זאת, אם אתם מרגישים שאתם לא ממש יודעים מה לעשות, למי לפנות ואיך לעשות את הדברים כך שהכל יסתיים מהר, כדאי בהחלט למצוא גורם מקצועי המתמחה בתחום ויכול לנהל עבורכם את התהליך כולו, להזמין את אנשי המקצוע השונים שצריכים לתת את האישורים הנדרשים, להגיש את הדברים למשרדים הנכונים ברשות המקומית ולנהל את כל ההתקשרות מולם עד לקבלת האישור המיוחל. שימו לא, לא מדובר במאכערים שעושים לכם קומבינות בחלונות הגבוהים, אלא באנשי מקצוע שעובדים בצורה חוקית לחלוטין ומנהלים את התהליך לפי הספר, רק בצורה מקצועית, מסודרת ומהירה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

נשמח ליצור איתך קשר ולסייע

מלא את הטופס הבא ונחזור אליך בהקדם

המרכז לטופס 4
המרכז לטופס 4

אנו מציעים מגוון שירותים בתחום הבירוקרטיה והטיפול מול הרשויות המקומיות בענף הבניה.
לחברתנו +10 שנות ניסיון בתחום קבלת טופס 4, החתמות קבלנים, היתרי שינויים, אישורי מהנדסים ועוד!
אנו עובדים באופן ישיר עם אדריכלים וקבלנים ידועים ומנוסים, ועושים ככל שביכולתנו לעזור ולסייע לכם לקבל אישור טופס 4 לבית פרטי, טופס 4 לבניינים ועוד מגוון סוגי אישורים וטפסים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!