טופס 4 תקנה 5

אישור טופס 4 במהירות הגבוה ביותר! ובמחיר הטוב ביותר בשוק!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

טופס 4 {HEBROW}
תוכן עניינים

טופס 4 תקנה 5כל מי שמאכלס בית חדש שנקנה מקבלן, ופעמים רבות גם אדם שקנה בית ישן שעבר שינויים מבניים משמעותיים, מכיר את הנושא של טופס 4. המדובר למעשה באישור אכלוס שניתן על ידי הרשות המקומית והאישור הזה לא דומה בשום דבר לטופס, אלא יותר לקובץ של טפסים ואישורים העוסקים בתחומים שונים. אז מה זה בדיוק טופס 4 ומה זה טופס 4 תקנה 5, מושג שלבטח גם בו נתקלתם במסגרת הטיפול שלכם בקבלת אישור האכלוס? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

מה זה טופס 4?

טופס 4 הוא למעשה השם הבירוקרטי של אישור הניתן לבעלי נכס חדש או בעלי נכס ישן שעבר תהליך שיפוץ מעמיק. אישור זה נדרש לצורך אכלוס המבנה וללא האישור, לא ניתן לאכלס את המבנה, מה שהופך את טופס 4 לאישור אכלוס. האישור עצמו וכל ההתנהלות סביב קבלתו, מתבצעת מול הרשות המקומית שבתחומה ממוקם המבנה, והיא שאחראית לבחון את הדברים ולהחליט האם ניתן וצריך להוציא אישור אכלוס למבנה הספציפי. לצורך העניין, בבניין משותף אחד ייתכן שתהיה דירה אחת שתקבל אישור ודירה אחרת שלא תקבל אישור, בגלל ליקויים שנמצאו בה במערכת החשמל, במערכת המים או באלמנטים אחרים הנבחנים במסגרת מתן טופס 4.

מה זה טופס 4 תקנה 5?

כפי שאמרנו בתחילת דברינו, השם טופס 4 הוא קצת מטעה, שכן לא מדובר לגמרי בטופס, אלא בקובץ של טפסים ואישורים שונים שנדרשים לצורך אכלוס המבנה. הטפסים השונים שממנו מורכב טופס 4 כולו, כוללים גם טופס שמיועד לחברת החשמל ושאותו יש להגיש לחברת החשמל לצורך חיבור המבנה לרשת החשמל הארצית. המשמעות היא שללא טופס 4, חברת החשמל לא רשאית לחבר את המבנה אל רשת החשמל. טופס 4 תקנה 5 הוא החלק בטופס 4 שכולל את האישור שבו מאושרת מערכת החשמל בבית, עליו חותמת הרשות המקומית כדי לאשר אותו ואותו מגישים לחברת החשמל כאסמכתא לכך שהיא רשאית לחבר את המבנה לרשת החשמל. ישנם כמובן סעיפים נוספים שמיועדים לספקי תשתיות אחרים כמו חברות מים, חברות גז, חברות תקשורת וכדומה.

 

 

איך מוציאים את האישור המיוחל?

הוצאת טופס 4 תקנה 5 מחייבת קבלת אישור של חשמלאי מוסמך שערך בדיקה במערכת החשמל במבנה ואישר את תקינותה. כמובן, שזה לכשעצמו לא יאפשר לכם להתחבר לכל ספקי התשתיות, שכן הרשות המקומית לא תחתום על הטופס עד שלא תסדירו את כל האלמנטים הנדרשים במסגרת טופס 4. ככלל, הוצאת טופס 4 הוא תהליך שכרוך בעבודה עם אנשי מקצוע שונים, עריכת בדיקות שונות בבית והתנהלות בירוקרטית מול הרשות המקומית ואם אין לכם את האנרגיות, הידע או הזמן לעשות את זה בעצמכם, בהחלט מומלץ לפנות לגורם מקצועי שמספק שירות מתאים לטיפול בנושא.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

נשמח ליצור איתך קשר ולסייע

מלא את הטופס הבא ונחזור אליך בהקדם

המרכז לטופס 4
המרכז לטופס 4

אנו מציעים מגוון שירותים בתחום הבירוקרטיה והטיפול מול הרשויות המקומיות בענף הבניה.
לחברתנו +10 שנות ניסיון בתחום קבלת טופס 4, החתמות קבלנים, היתרי שינויים, אישורי מהנדסים ועוד!
אנו עובדים באופן ישיר עם אדריכלים וקבלנים ידועים ומנוסים, ועושים ככל שביכולתנו לעזור ולסייע לכם לקבל אישור טופס 4 לבית פרטי, טופס 4 לבניינים ועוד מגוון סוגי אישורים וטפסים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!